The Inquisitor - Deluxe Edition
Deluxe Edition zawiera jeden egzemplarz gry „The Inquisitor”, cyfrowe kompendium, oryginalną ścieżkę dźwiękową oraz wywołujący szacunek strój wielkiego mistrza. Przygotuj się na pełnienie w świetnym stylu swoich inkwizytorskich obowiązków wobec Świętego Oficjum i wzbudzanie strachu w sercach wszystkich grzeszników w obrębie Koenigstein.