The Inquisitor - Deluxe Edition
Delüks Sürüm; The Inquisitor oyununun bir kopyasını, dijital derlemeyi, orijinal oyun müziğini ve büyüleyici Üstat Kıyafetini içerir. Engizisyon Mahkemesine karşı engizisyon görevlerini şık bir şekilde yerine getirmeye ve Koenigstein sınırları içindeki tüm günahkârları korkutmaya hazır ol.