The Invincible: Deluxe Edition
Play a story-driven adventure set in a hard sci-fi world by Stanisław Lem. Discover planet Regis III as scientist Yasna, use atompunk tools looking for a missing crew, and face unforeseen threats. Make choices in a philosophical story that’s driven by science.
Enjoy a digital artbook that contains concept art and illustrations used during the development of The Invincible game. Also, check out the digital “The Invincible'' comic book that will help you immerse yourself in the atmosphere of the game from Starward Industries.
Take a deep dive into the emotional sci-fi adventure of The Invincible with the game's cosmic soundtrack composed by Brunon Lubas. 13 tracks (formats: MP3, WAV, FLAC) present in the OST will give you a unique chance to visit planet Regis III inside your imagination.