The Invincible: Deluxe Edition
Przeżyj fabularną przygodę osadzoną w świecie, który Stanisław Lem stworzył w konwencji twardej fantastyki naukowej. Odkrywaj zakątki planety Regis III w roli Yasny, poszukuj zaginionych członków swojej załogi, korzystając z atompunkowych narzędzi, i stawiaj czoła zaskakującym niebezpieczeństwom. Ta filozoficzna, bazująca na nauce opowieść postawi cię przed wieloma trudnymi wyborami.
Przed tobą cyfrowy artbook pełen ilustracji i grafik koncepcyjnych powstałych podczas tworzenia gry The Invincible. Poza artbookiem otrzymasz również cyfrowy komiks „The Invincible”, który pozwoli ci mocniej wczuć się w atmosferę tej gry od Starward Industries.
Posłuchaj kosmicznej ścieżki dźwiękowej skomponowanej przez Brunona Lubasa i daj się pochłonąć emocjonującemu, fantastyczno-naukowemu światu gry The Invincible. Trzynaście utworów w formatach MP3, WAV i FLAC dają graczom wyjątkową szansę na odwiedzenie planety Regis III na pokładzie własnej wyobraźni.