The Invincible: Deluxe Edition
Stanisław Lem imzalı zorlu bir bilimkurgu dünyasında geçen hikâye odaklı bir macerayı deneyimle. Bilim insanı Yasna olarak Regis III gezegenini keşfet, kayıp bir mürettebatı ararken atompunk araçlar kullan ve öngörülemeyen tehditlerle yüzleş. Bilimsel unsurlarla bezeli felsefi bir hikâye boyunca seçimler yap.
The Invincible oyununun geliştirilme sürecinde kullanılan konsept çizimleri ve illüstrasyonları içeren dijital çizim kitabının keyfini çıkar. Ayrıca, kendini bu Starward Industries tarafından geliştirilen oyunun atmosferine kaptırmana yardımcı olacak dijital "The Invincible" çizgi romanına da göz at.
Brunon Lubas imzalı kozmik müziklerle kendini The Invincible'ın duygusal bilimkurgu macerasının engin boşluğuna bırak. Orijinal Oyun Müzikleri'nde yer alan MP3, WAV ve FLAC formatlarındaki 13 parça ile hayalindeki Regis III gezegenini ziyaret etmek için eşsiz bir şansa sahip olacaksın.