The Isle Tide Hotel
Explore a mysterious hotel and infiltrate a puzzling cult in this FMV detective game, featuring an award-winning cast from Game of Thrones, The Witcher, and more. Every decision counts as you gather clues and question guests. Can you unearth the ominous event at The Isle Tide Hotel before it's too late to save your missing daughter?
Open every three years for three nights, a strange mix of colourful characters hiding personal traumas gather to uncover the one thread binding them. Their search for the meaning of life. But tonight, this mysterious organisation must decide whether to break their own etiquettes and hand over a teenage girl to their elusive founder, Dr. Aniston, who promises her sacrifice will conclude their purpose.
How do you infiltrate the hotel? Will you coax your way into the cult? Do you discover the hidden lore, side quests and their dedicated endings or fail at any one of the ruthless narrative puzzles? Navigate a branching narrative with numerous ways to help rescue the daughter you’ve never met.