The Knight Witch - Deluxe Edition
Composed by Damian Sanchez, The Knight Witches' Official Soundtrack offers 22 tracks. Reminisce and relive your journey to become The Knight Witch in this eclectic, varied mix, from the beautiful locales of Dungeonidas, to the depths of Mirror Lake or even intense blood pumping boss tracks!