The Knight Witch - Deluxe Edition
Skomponowana przez Damiana Sancheza oficjalna ścieżka dźwiękowa gry The Knight Witch obejmuje 22 utwory. Wspominaj i przeżywaj na nowo swoją czarowną podróż, słuchając eklektycznego i różnorodnego miksu utworów z pięknych lokacji miasta Dungeonidas i podwodnych pejzaży Mirror Lake, a nawet z emocjonujących starć z bossami!