The Krampus Game
Join forces with fellow Krampus players or face off in intense team-based and free-for-all battles across winter villages, mountain trails, burning bonfire plazas, and magical frozen forests. Sneak, chase, grab, prank, scare, and brawl your way to victory in a world full of frightened townsfolk, rowdy holiday spirits, and unpredictable seasonal disasters.