The Lamplighters League - Deluxe Edition
Fight darkness with darkness by adding the mysterious Nocturne to your league. The Deluxe Edition adds this exclusive character to your available roster of agents, capable of traversing the battlefield with teleportation and picking off foes with her shocking attacks. Count yourself lucky that this mysterious skirmisher is on your side - now you see her, now you’re dead!
The Deluxe Edition includes the exclusive Nocturne agent, a Digital Art Book highlighting the inspiration and design behind The Lamplighters League, and the full game soundtrack from award-winning composer Jon Everist. Complete your collection and take on the Banished Court in style!