The Lamplighters League – Deluxe Edition
Zwalczaj mrok mrokiem, dołączając do swojej ligi tajemniczą Nocturne. Wersja Deluxe Edition dodaje tę wyjątkową postać do listy dostępnych agentów. Potrafi ona teleportować się po polu bitwy i eliminować wrogów porażającymi atakami. Masz szczęście, że ta tajemnicza wojowniczka jest po twojej stronie — ktokolwiek ją zobaczy, ten już nie żyje!
Wersja Deluxe Edition zawiera wyjątkową agentkę Nocturne, cyfrowy artbook opisujący inspirację i projekty stojące za The Lamplighters League oraz pełną ścieżkę dźwiękową autorstwa uznanego kompozytora, Jona Everista. Skompletuj swoją kolekcję i walcz z Banished Court w wielkim stylu!