The Land of Pain
The Land of Pain is a Lovecraftian horror adventure. After something strange appears in the woods, you'll have to learn how to survive as you fend off a dark and disturbing evil. Flee from an unrelenting enemy and unravel the ancient mystery that's befallen this land.
The Land of Pain is a first-person Cosmic horror adventure, spiritual prequel to The Alien Cube.
In this Lovecraftian horror adventure, you'll have to learn how to survive as you fend off a dark and disturbing evil. Explore a huge and terrifying world, flee from a unrelenting enemy, solve puzzles, and unravel the ancient mystery that's befallen this land.
BEAUTIFUL VISUALS -- CryEngine-powered graphics with photogrammetric technology and ambient sound creating a fully immersive game world.