The Last Captain
Top-down space RPG featuring tactical ballistic combat and destructible battlefields. Play a dynamic campaign, co-op missions, and PvP.
Betrayed. Ambushed. Erased. After your trade convoy is decimated, you reach port only to find all your records expunged. As the Captain of the sole surviving ship, you must navigate the Pyre Sector, a frontier of rival superpowers, rogue warlords, and deadly secrets, to track down those who left you for dead.
In the Pyre Sector, victory isn't about who opens fire first; it's about who controls the battlefield. Last Captain demands tactical foresight in every engagement.
Take on the most dangerous threats alone or with up to three other Captains. Supercharge your squadron’s strengths and cover each other’s weaknesses against increasingly difficult odds.
Test your battle-hardened skills against other players and their unique armaments.