The Last Gas Station
You are the new owner of an old gas station and a cozy little store next to it. The previous owner disappeared under mysterious circumstances, and now it is your turn to maintain order here.
But no matter what happens, do not go out at night unless you want to share the fate of the previous owner.
Get rid of the old equipment and order new things. Expand the list of services provided: install a tire pumping machine and outfit an area for oil changes and maintenance. Arrange gasoline supplies and customize your neon sign so the station will be noticed even on the darkest of nights.
Fix up your gas station store and turn it into a stable source of income. Buy shelves, fridges and equipment, improve the retail space and customize it to fit your style. Expand the building, increase the range of products and optimize the layout to serve more customers and earn money faster.
They say it's best not to go out here at night. The previous owner didn't listen...and no one has seen him since.