The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
Trails of Cold Steel III invites players into a world full of intrigue and excitement that is years in the making. They will embark on a whirlwind tour through the never-before-seen lands of the recently expanded Erebonian countryside, and encounter fresh faces as well as old friends familiar to fans of the series. In true Trails fashion, the deep, engaging story pairs with an incredible cast of characters and a combat system refined over decades of innovative RPG worldbuilding.
Welcome to the New Class VII - Explore the newly annexed lands of the Empire with a new squad, and catch up with familiar faces.
An Immersive Story – Experience an epic story developed across three titles, and crafted for new and old fans alike. Also includes an interactive introduction to catch up new players to the ongoing story so anyone can dive right in to the world of Trails of Cold Steel.
Combat Honed to a Fine Edge – Challenge threats with a combat system that has been refined over the course of decades.