Trails of Cold Steel III Digital Limited Edition
If you are a JRPG fan, this series is a must-play. It’s one of the strongest running, second only to Persona in my opinion. It’s funny, charming, engaging, and occasionally heartbreaking. And it’s absolutely worth the investment.