The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
Trails of Cold Steel III, oyuncuları, yapımı yıllar süren entrika ve heyecan dolu bir dünyaya davet ediyor. Oyuncular, kısa bir süre önce genişletilen Erebonian kırsalının daha önce hiç görülmemiş topraklarında çalkantılarla dolu bir tura çıkacaklar ve serinin hayranlarının tanıdığı eski dostların yanı sıra yeni yüzlerle de karşılaşacaklar. Gerçek Trails tarzını yansıtan derin ve ilgi çekici hikâyeye, inanılmaz bir karakter kadrosu ve on yıldan uzun bir sürede geliştirilen yenilikçi RYO dünyası ile yenilenmiş bir dövüş sistemi eşlik ediyor.
Yeni Class VII'ye Hoş Geldin - İmparatorluk topraklarına yeni katılmış bölgeleri yeni bir ekiple keşfet ve tanıdık yüzlerle hasret gider.
Sürükleyici Bir Hikâye - Üç yapım boyunca geliştirilen, hem yeni hem de eski hayranlara hitap eden destansı bir hikâyeyi deneyimle. Herkesin Trails of Cold Steel dünyasına doğrudan giriş yapabilmesi için devam eden hikâyenin yeni oyunculara yönelik etkileşimli bir tanıtımı da var.