The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
The Ultimate Class Reunion – Boasting the largest roster in series history, heroes from all over seek to join the cause! The heroes of Class VII unite with Crossbell's Special Support Section and even the heroes of Liberl.
Battle Most Refined – New and returning systems join the already polished combat of The Legend of Heroes series.
Pursuits of the War Weary – In between epic battles, catch a breather with a number of mini-games including returning favorites like Vantage Master, fishing and puzzle games! And introducing new pursuits like Poker, Blackjack, and the Horror Coaster.
The Erebonian Empire is on the brink of all out war! Taking place shortly after the ending of Trails of Cold Steel III, the heroes of Class VII find themselves with the full force of the Empire on the path to domination. Further, the hero of the Erebonian Civil War and Class VII's instructor, Rean Schwarzer, has gone missing.
Now, the students of Class VII, old and new, must unite with heroes from all over the continent to create the only chance the world has to be spared from total destruction.