The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
Najpokaźniejsze spotkanie klasowe — Największa grupa bohaterów w historii serii łączy siły w boju! Postaci z klasy VII łączą się z Crossbell's Special Support Section, a nawet bohaterami z Liberl.
Wyrafinowana walka — Nowe i powracające systemy uzupełniają dopracowaną mechanikę walki z serii The Legend of Heroes.
W chwili wytchnienia — Pomiędzy epickimi walkami możesz odprężyć się przy licznych minigrach, takich jak powracające, ulubione przez graczy Vantage Master, łowienie ryb i gry logiczne! Wprowadzamy również nowe rodzaje rozrywki, jak poker, blackjack oraz Horror Coaster.
Imperium Erebonian stoi na krawędzi wojny! Akcja toczy się niedługo po zakończeniu Trails of Cold Steel III. Bohaterowie klasy VII stają w obliczu pełnej siły Imperium, które dąży do całkowitej dominacji. Ponadto bohater wojny domowej Erebonian i instruktor klasy VII, Rean Schwarzer, zaginął.