Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes: The Medium (game); Original Soundtrack - co-composed by legendary Japanese composer Akira Yamaoka and Arkadiusz Reikowski; The Art of The Medium - an official digital album that will lead you through the game’s unsettling world.
Discover a dark mystery only a medium can solve. Explore the real world and the spirit world at the same time. Use your psychic abilities to solve puzzles spanning both worlds, uncover deeply disturbing secrets, and survive encounters with The Maw - a monster born from an unspeakable tragedy.
The Medium is a third-person psychological horror game that features patented dual-reality gameplay and an original soundtrack co-composed by Arkadiusz Reikowski and Akira Yamaoka.
Immerse yourself in the disturbing and oppressive atmosphere of the game thanks to the original ‘dual’ soundtrack co-created by Akira Yamaoka and Arkadiusz Reikowski.
Akira Yamaoka is a legendary Japanese composer, best known for his work on the Silent Hill series.
Arkadiusz Reikowski is a Hollywood Music in Media Awards nominee who worked on such acclaimed horror games as Blair Witch, Layers of Fear, and Observer.
This official digital album will lead you through the unsettling physical world and the ominous spirit world of The Medium.
Explore both worlds through this beautiful collection of illustrations and concept arts from the game.
A third-person horror game that's elevated by some of the sharpest writing and acting in the genre.