The Medium
The Medium to horror psychologiczny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, opatentowanym systemem rozgrywki w podwójnej rzeczywistości i oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przez Arkadiusza Reikowskiego oraz Akirę Yamaokę.
Poczuj niepokojącą atmosferę gry dzięki oryginalnej, „podwójnej” ścieżce dźwiękowej, skomponowanej przez Akirę Yamaokę i Arkadiusza Reikowskiego.
Yamaoka to legendarny japoński kompozytor, najbardziej znany z muzyki do serii Silent Hill.
Arkadiusz Reikowski był nominowany do nagrody „Hollywood Music in Media Awards” i pracował przy takich grach jak Blair Witch, Layers of Fear czy Observer.
Ten oficjalny cyfrowy album poprowadzi Cię przez niepokojący świat realny i złowieszczy świat duchowy w The Medium.
Odkryj oba światy dzięki tej pięknej kolekcji ilustracji i grafik koncepcyjnych z gry.