Deluxe Edition
Deluxe Edition içerikleri: The Medium (oyun); efsanevi Japon besteci Akira Yamaoka ve Arkadiusz Reikowski tarafından ortak bestelenen Orijinal Oyun Müzikleri; oyunun rahatsız edici dünyasında sana rehberlik edecek resmî dijital albüm The Art of The Medium.
Yalnızca bir medyumun çözebileceği karanlık sırrı açığa çıkar. Aynı anda gerçek dünyayı ve ruhlar dünyasını keşfet. İki dünyayı da kapsayan bulmacaları çözmek, son derece rahatsız edici sırları açığa çıkarmak ve korkunç bir trajediden doğan canavar The Maw ile karşılaştığında hayatta kalmak için medyum becerilerini kullan.
The Medium, patentli iki gerçeklikli oynanış ve Arkadiusz Reikowski ile Akira Yamaoka tarafından ortaklaşa bestelenen orijinal oyun müziklerini içeren üçüncü şahıs psikolojik korku oyunudur.
Akira Yamaoka ve Arkadiusz Reikowski tarafından ortaklaşa oluşturulan orijinal "ikili" oyun müzikleri sayesinde oyunun rahatsız edici ve bunaltıcı atmosferini sonuna kadar yaşa.
Akira Yamaoka, Silent Hill serisinin müzikleri ile tanınan efsanevi Japon bestecidir.
Arkadiusz Reikowski, Hollywood "Medyada Müzik" Ödülleri adayı olmuş, Blair Witch, Layers of Fear ve Observer gibi eleştirmenlerden olumlu yorumlar alan korku oyunlarında çalışmıştır.
Bu resmî dijital albüm, rahatsız edici bir fiziksel dünyada ve The Medium'un karanlık ruhlar dünyasında sana rehberlik edecek.
Oyundan illüstrasyonlar ve konsept tasarımlarından oluşan bu güzel koleksiyonla her iki dünyayı da keşfet.