THE MEME HUNTER
THE MEME HUNTER is a dynamic first–person shooter in which you will exterminate crowds of evil memes. You appear in a large, open-to-explore arena and you need to find five drawings of an old oak tree to complete the level. However, it's not that simple. Evil memes are everywhere. They're out for your blood. They will chase you wherever you go and of course they will stop you from collecting drawings. Use a wide arsenal of firearms to get rid of these annoying entities. Collect all the oak drawings and defeat the boss!