The Mims Beginning
Create structures, plant vegetation, breed animals, take care of your minions, use divine PSI powers, triumph in face of natural disasters, fight monsters, predict the future, reveal secrets and so much more.
Assume the lead over Mims as they journey across the galaxy in their epic quest!
The story takes place in an unknown space and time. In this galaxy, mythical floating islands give shelter to all kinds of unusual and dangerous creatures. The game combines elements of fantasy and sci-fi genres.