The Mound: Omen of Cthulhu
The Mound er inspireret af H.P. Lovecrafts historier med deres undertrykkende og uforudsigelige atmosfære. Her er de overnaturlige kræfter ikke bare ude efter dig: De forvrænger din opfattelse af enhver situation for at forvirre dig. Stillet over for djævelske væsner og uforklarlige fænomener udviskes den grænse, der adskiller virkelighed og illusion, og det skaber tvivl og paranoia i din gruppe.
Hver ekspedition fører dig dybere og dybere ind i en tæt jungle fyldt med farer, hvor galskaben truer med at overvælde dig. Hold hovedet koldt, fuldfør dine mål og find tilbage til din galeon før det er for sent.