The Mound: Omen of Cthulhu
The Mound'da hayatta kalmak iletişime ve yardımlaşmaya bağlıdır. Fakat delilik baş gösterdikçe halüsinasyonlar da yoğunlaşır. Hâlâ algılarına güvenebileceğini düşünüyor musun?.. Durumu değerlendirmek için gerçekten yeterince zamanın var mı? Tek bir yanlış karar ve tek bir yanlış hareket ile görev bir felakete dönüşebilir.
Her keşif gezisi seni daha fazla tehlikenin pusuda beklediği ve deliliğin seni ele geçirmekle tehdit ettiği yoğun bir ormanın derinliklerine götürüyor. Dikkatini topla, görevlerini tamamla ve çok geç olmadan kalyonuna dön.