The Mound: Omen of Cthulhu - Deluxe Edition
The Mound er inspireret af H.P. Lovecrafts historier med deres undertrykkende og uforudsigelige atmosfære. Her er de overnaturlige kræfter ikke bare ude efter dig: De forvrænger din opfattelse af enhver situation for at forvirre dig. Stillet over for djævelske væsner og uforklarlige fænomener udviskes den grænse, der adskiller virkelighed og illusion, og det skaber tvivl og paranoia i din gruppe.
I The Mound gælder det om at kommunikere og hjælpe hinanden, hvis I vil overleve. Men efterhånden som galskaben tager til, forstærkes hallucinationerne. Kan du stadig stole på dine sanser og har du overhovedet tid til at vurdere situationen? Én forkert beslutning, et misset skud og missionen kan blive til en katastrofe.