The Music Trivia Challenge
Music Trivia has never been so much fun. Challenge yourself or have a Music Trivia night with friends and family in Party Mode! Choose from the most popular music categories including the 1950’s, 80’s, 90’s, 2000’s, 2010’s, General, Foreign, Classical and Pop.
So what are you waiting for? Download it now and get your brain ready for The Music Trivia Challenge!