The Pathless
Become the Hunter, a master of archery who travels to a mystical island to dispel a curse of darkness that grips the world. Forge a connection with your eagle companion and soar through the air. Perform fluid acrobatics and execute awesome trick shots with a unique archery system that allows effortless shooting while moving at high speeds.
The Pathless combines a simple but fun movement system and a world brimming with secrets to uncover.