The Red Lantern
The Red Lantern is a resource management narrative game where you and your team of five sled dogs must survive the wilderness and find your way home. You play as The Musher as she sets out to build her dog sledding team and her new life.
The Red Lantern is a narrative, survival game where you and your team of 5 sled dogs, lost in the wilderness, must navigate the ever-changing events of the Alaskan bush to find your way home.