The Riftbreaker: Into the Dark
Into the Dark is the second World Expansion for The Riftbreaker. Its brand-new Story Campaign branch will take our heroes on a journey through the caverns of Galatea 37. A series of anomalous neutrino bursts and unusual seismic activity will lead Ashley and Mr. Riggs to face a world-ending threat. They will have to use all of their skills to find their way around the caverns and uncover the root of the problem. Dig your way through the caverns, collect research samples, invent new technologies, and save this world from an enemy within.
Adapt your base-building methods to make the most of the difficult terrain and power-generation issues.