The Riftbreaker Prologue
The Riftbreaker Prologue, ana oyunun hikâyesinden önce geçen olayları tecrübe etmeni sağlıyor. Yepyeni bir dünyayı keşfet. Kaynakları topla. Üs kur. Binlerce uzaylı yaratığa karşı kendini savun. Ya da manzaralı yollardan gidip istediğini yap; seçim senin.
Yüzbaşı Ashley S. Nowak olarak oynuyorsun ve güçlü bir Meka-Zırh içindeki seçkin bir bilim insanı/komando olan Riftbreaker'sın. Dünya'ya geri dönmeyi ve koloni kurma faaliyetlerini ilerletmeyi sağlayacak bir üs kurmak amacıyla, Samanyolu Galaksisi'nin ücra köşelerinde bulunan uzak bir gezegen olan Galatea 37'ye açılan tek yönlü bir portala gir. Ashley'nin "Mr. Riggs" adını verdiği Meka-Zırh, en ağır çevre koşullarına dayanıklıdır ve üs kurmak, kaynak çıkarmak, numune toplamak ve tabii ki savaşmak için eksiksiz bir ekipman yelpazesine sahiptir.
Galatea 37, Samanyolu Galaksisi'nin Sycorax kuşağında yer alan yabancı bir gezegendir. Uzaktan yapılan araştırmalarda, gezegenin yaşanabilir ve koloni kurmak için mükemmel olduğu tespit edildi. Gezegen, yerkürenin çeşitli yerlerinde bulunabilen nadir mineraller ve maddelerle dolu. Çetin hava koşullarının yanı sıra yabancı fauna ve floralarıyla çeşitli biyomlar seni gafil avlayabilir. Kaynak bakımından zengin yerlerde, geçit teknolojisini kullanarak gerekli kaynakları taşıyacak yerel ileri karakollar inşa et.
Mr. Riggs, en büyük canavarları bile alt etmeni sağlayacak güçlü silahlar ve yeteneklerle donatılabilir. Gezegende keşif yaparken çok sayıda düşman uzaylı yaratıkla yüzleşmeye hazır olman gerekecek.