The Riftbreaker: Heart of the Swamp
Explore an entirely new area of Galatea 37 in this Story Campaign expansion for The Riftbreaker. Catalog new species. Craft new and unique weapons. Fight hordes of aliens, unlike anything you've seen before.
The colonization mission on Galatea 37 has taken Ashley and Mr. Riggs to various unique places on the planet. This time, our heroes must venture into the Fungal Swamp - an extremely rich and diverse ecosystem centered around The Great Mushroom Tree. Unfortunately, the balance of this beautiful biome is in danger. Parasitic species are wreaking havoc across the land. Ashley takes it upon herself to restore balance to the Fungal Swamp.
Heart of the Swamp is the third World Expansion for The Riftbreaker. Discover the secrets of the Fungal Swamp biome in the brand-new Story Campaign branch. The multi-layered missions will have you investigate the inner workings of the local ecosystem. The knowledge you gain will allow you to adapt your technology and strategy to face the new challenges of this previously undiscovered region. Bring back harmony to this biome, or leave a pile of smoldering ashes. The choice is yours.