The Riftbreaker: Heart of the Swamp
Misja kolonizacyjna na Galatei 37 zaprowadziła Ashley i pana Riggsa w różne wyjątkowe miejsca na planecie. Tym razem nasi bohaterowie muszą udać się na Grzybowe Bagno - niezwykle bogaty i zróżnicowany ekosystem skupiony wokół Wielkiego Grzybowego Drzewa. Niestety równowaga tego pięknego biomu jest zagrożona. Pasożytnicze gatunki sieją spustoszenie w całej krainie. Ashley podejmuje się przywrócenia równowagi na Grzybowym Bagnie.
Heart of the Swamp to trzecie rozszerzenie do gry The Riftbreaker. Odkryj sekrety Grzybowego Bagna w zupełnie nowej gałęzi kampanii fabularnej. Wielowarstwowe misje pozwolą ci zgłębić zasady funkcjonowania lokalnego ekosystemu. Zdobyta wiedza pozwoli ci dostosować technologię i strategię, aby stawić czoła nowym wyzwaniom tego wcześniej nieodkrytego regionu. Przywróć harmonię, lub pozostaw po sobie kupkę tlącego się popiołu. Wybór należy do ciebie.