The Riftbreaker: Heart of the Swamp
The Riftbreaker'ın hikâye odaklı Harekât modu eklentisiyle Galatea 37’nin yepyeni bir bölgesini keşfedin. Yeni türleri kataloglayın. Benzersiz yeni silahlar yapın. Daha önce görmediğiniz türlerden oluşan yaratık ordularıyla savaşın.
Heart of the Swamp, The Riftbreaker için çıkan üçüncü Dünya Eklentisi. Harekât modunun bu yepyeni bölümünde Mantar Bataklığı biomunun sırlarını keşfedin. Çok katmanlı görevler, yerel ekosistemin işleyişini araştırmanızı sağlayacak. Kazanacağınız bilgiler, teknolojinizi ve stratejinizi daha önce keşfedilmemiş bu bölgenin zorluklarıyla başa çıkabileceğiniz şekilde kurgulamanıza olanak tanıyacak. Ya bu biyoma uyumu geri getirin ya da burayı için için yanan bir kül yığınına dönüştürün. Seçim sizin.