The Royal Writ
The Royal Writ'te sadece kart oynamazsın; onları savaş alanında komuta edersin. Düşmana doğru ilerleyip hasar veren sadık tebaanı stratejik olarak konumlandır. Ama dikkat et: Zaferden önce düşman üssüne ulaşan her kart kalıcı olarak yok edilir ve o oyun boyunca destenden çıkarılır.
Kartların zafere ya da ölüme doğru ilerlerken, onların bireysel hikâyeleri krallığının efsanesinin bir parçası olur ve fedakârlıkları asla unutulmaz. Yolculuğun sırasında çılgın dişçi peygamber devesi̇, taktik uzmanı keçi ya da sabırsız dükkan sahibi domuz gibi tuhaf karakterlerle karşılaşabilirsin; onlara yetkinlik belgelerini nereden aldıklarını sormazsan sorun yok.
Her seferde eşsiz kartlar, elebaşları ve stratejik mücadeleler var. Savaş alanı senin komutanı bekliyor!
""Savaş sanatı basittir. Tebaanı senin adına görkemli bir şekilde ölmeye gönder. Onların fedakârlığı senin efsaneni garanti eder... Ve eğer kazanırlarsa, ne âlâ!""
The Royal Writ; Balatro, Monster Train, Slay the Spire, Inscryption, Across the Obelisk ve daha birçok harika deste oluşturma oyunundan ilham almıştır! Henüz denemediysen onlara da göz at!