The Rusty Sword: Vanguard Island
The Rusty Sword: Vanguard Island is a short, top-down adventure game inspired by several classic games you know and love.
The Rusty Sword: Vanguard Island is a short, top-down adventure game inspired by several 16-bit games you know and love. It features a small island overworld, a large non-linear dungeon, countless monsters to battle, classic art that takes you back through time, and a nostalgic soundtrack. In the game, you venture on a quest to find the hidden Vanguard Relic.