The Savior's Gang
In this unholy satire, you act as a self-proclaimed Savior. Many people do not share your view, so you end up crucified by haters. Wait a moment. Is this a Twitter simulator?
When your dove-like father finds out you are dead, he rages and unleashes the apocalypse. Luckily for your worshipers, you resurrect just in time to guide them through 19 danger-filled levels.
Guide your worshipers among 19 levels. Here you will visit ancient ruins, frozen lands, a Holy Week-based zone, etc.
Protect your followers from more than 20 different ways to die. They can be crushed, burned, drowned, infected... You get it, right?