The Secret Ops 2
This third-person shooter game was developed by an individual using UE5. The story is set several years after an alien invasion has taken over the world. You will play as a taciturn and ruthless agent tasked with completing missions.
It's a classic third-person shooter game. You can press 1, 2, and 3 to switch guns. Press the left mouse button to draw your gun and shoot immediately when in danger. In addition to the password-finding and door-opening accident in the first game, this game also adds the lock-picking puzzle process. The lock's difficulty is divided into easy, medium, and difficult. Remember, pay attention to the swing of the hairpin. If it moves, it means success is not far away.
In this game, you will get quests in both active and passive ways. That is, when you pass through a door, or talk to a specific NPC and interact with an item, a new task will be opened.
This game has side quests, if you can please complete them. You can press ESC to open the comprehensive information page, where you can see the ongoing, completed, and failed quests. Of course, you can choose to skip certain quests.