The Signifier: Director's Cut
The Signifier to pierwszoosobowa gra przygodowa z gatunku tech-noir o pełnej intryg fabule, która łączy elementy dochodzenia, psychologię eksperymentalną i sztuczną inteligencję.
Przemierzaj surrealistyczne światy, poznawaj niekonwencjonalne dziedziny psychologii, rozwiązuj łamigłówki i szukaj prawdy jako Frederick Russell, specjalista w dziedzinie SI i psychologii oraz główny badacz pracujący nad eksperymentalnym skanerem mózgu zwanym Dreamwalker. Ta kontrowersyjna technologia odkrywa przed badaczem zarejestrowane bodźce i świat nieświadomego umysłu. Gdy dyrektorka dużej firmy technologicznej zostaje znaleziona martwa w jej mieszkaniu, Frederick zgadza się zbadać okoliczności jej śmierci przy pomocy swojego wynalazku i zostaje złapany w sieć intryg.
— Udoskonalenia i ulepszenia całej rozgrywki, które sprawiają, że jest to najlepsza wersja The Signifier. Director's Cut zawiera nowe wspomnienia, nowe dialogi i dodatkowe zakończenia, a cała rozgrywka została udoskonalona.