The Signifier: Director's Cut
The Signifier, araştırmayı, deneysel psikolojiyi ve yapay zekâyı karıştıran birinci şahıs bir distopik teknoloji gizem macera oyunudur.
Yapay zekâ ve psikoloji uzmanı ve Dreamwalker adındaki bir deneysel derin beyin tarayıcısının arkasındaki ana araştırmacı olan Frederick Russell olarak gerçek ve gerçeküstü dünyaları keşfet, marjinal psikolojiye dal, bulmacaları çöz ve gerçeği bul. Bu tarayıcının tartışmalı teknolojisi kaydedilen duyuları ve zihnin bilinçaltı âlemlerini keşfetmeni sağlıyor. Dünyanın en büyük teknoloji şirketinin genel başkan yardımcısının evinde ölü bulunmasının ardından bu buluşunu kullanması istenilen Russell, kendini bir entrika sarmalının içinde bulur.