The original game you know and love. For Windows 10/11. Create a neighborhood of Sims and guide their lives through careers, friends, and romance – or create chaos and shape their destinies.
Create a neighborhood of Sims and guide their lives through careers, friendships, and romance – or create chaos with open-ended gameplay that lets you shape their destinies.