You rule the workplace with The Sims 4 Get to Work. Actively control your Sims while they’re on the job, and determine whether they're headed toward a big promotion or are becoming the workplace menace. If you’d rather be your own boss, you can even create, customize, and manage your own retail businesses and become a Simoleonaire!
Control your Sims in all-new career venues, and use your analytical mastermind to create crazy inventions as a Scientist, see what secrets you uncover as you investigate crime scenes as a Detective, or treat patients, deliver babies, and perform emergency surgery as a Doctor.
Teach your Sims some new skills to create more unique objects to enjoy in The Sims 4. Capture the picture-perfect photo or bake and decorate a delicious treat with the new Photography and Baking skills. Display your creations at home or sell them to earn some extra Simoleons!