Du bestemmer på jobbet i The Sims 4 Arbejdstid! Nu kan du styre dine simmere, mens de er på arbejde, og bestemme, om de skal gå efter en stor forfremmelse eller efter at blive arbejdspladsens plage. Hvis du hellere vil være din egen chef, kan du endda åbne, tilpasse og drive din egen forretning for at blive simolionær!
Lær dine simmere nye evner, så de kan producere flere unikke genstande, som du kan more dig med i The Sims 4. Tag det perfekte foto, eller bag og dekorér en lækkerbisken med de nye fotografi- og bagefærdigheder. Vis dine produktioner frem derhjemme, eller sælg dem for at tjene ekstra simoleoner!