The Sims 4 Get to Work'te iş yeri sizden sorulur! Sim’lerinizin iş hayatına direkt müdahale edin ve terfiye giden yollarını açın ya da onları iş yerinin baş belası yapın. Kendi işimin patronu olayım diyorsanız, Simlira milyoneri olma yolunda kendi işletmenizi kurun, şekillendirin ve yönetin!
Yeni beceriler kazanarak Sim’lerinizin The Sims 4’te kullanacakları çok özel şeyler yapmalarına yardım edin. Yeni Fotoğrafçılık ve Pişirme becerileriyle mükemmel fotoğrafı çekin ya da tadına doyum olmaz bir yemek yapın. Yaptıklarınızı evde sergileyin ya da satarak fazladan Simlira kazanın!