Ty rządzisz w The Sims 4 Witaj w Pracy. Aktywnie kontroluj swoich Simów w pracy i decyduj, czy będą starali się o ważny awans, czy staną się zakałą dla współpracowników. Jeśli nie chcesz mieć nad sobą żadnego szefa, możesz stworzyć, spersonalizować i zarządzać własną firmą handlową, zarabiając miliony simoleonów!
Kontroluj swoich Simów w całkowicie nowych lokalach zawodowych. Użyj swojego analitycznego geniuszu, by tworzyć szalone wynalazki jako naukowiec. Przekonaj się, jakie tajemnice odkryjesz, badając miejsca przestępstw jako detektyw. Opiekuj się pacjentami, przyjmuj porody i przeprowadzaj pilne operacje jako doktor.
Naucz swoich Simów nowych umiejętności, aby mogli tworzyć więcej unikalnych obiektów do zabawy w The Sims 4. Zrób doskonałe zdjęcie albo upiecz i udekoruj smakowite danie, korzystając z nowych umiejętności fotografowania i pieczenia. Prezentuj swoje dzieła w domu lub sprzedawaj je, by zarobić nieco dodatkowych simoleonów.