The Sinking City Remastered - Deluxe Edition
Worshippers of the Necronomicon: Three quests in which Charles Reed sets out in search of mysterious spell books that harbor unspeakable powers.
Merciful Madness: Three quests that explore Lovecraft’s iconic stories and bring to light the mysteries of Oakmont and its deranged citizens.