The Sinking City Remastered - Deluxe Edition
Worshippers of the Necronomicon: Charles Reed'in tarif edilemez güçler barındıran gizemli büyü kitaplarını aramak için yola çıktığı üç görev.
Merciful Madness: Lovecraft'ın ikonik hikâyelerini ele alan ve Oakmont'un ve onun çılgın vatandaşlarının gizemlerini gün ışığına çıkaran üç görev.