The Sinking City Remastered
The Sinking City'nin Lovecraftvari dehşetini bambaşka bir şekilde deneyimle. Unreal Engine 5 ile geliştirilen remaster, göz alıcı görseller ve gelişmiş özelliklerle geliyor. Oakmont'un gizemlerini keşfet ve şehrin deliliğe sürüklenişini aydınlat.
The Sinking City korkunun ustası H. P. Lovecraft evreninden esinlenerek açık dünyada kurulmuş bir macera ve araştırma oyunudur. Yarı batık Oakmont şehri doğa üstü güçler tarafından ele geçirilmiş. Siz bir özel dedektifsiniz ve şehri neyin ele geçirdiği gerçeğini ortaya çıkartmalısınız.