The Sinking City Remastered
Powered by Unreal Engine 5, The Sinking City Remastered brings the eerie, atmospheric world of Oakmont back to life with enhanced gameplay and fully relit environments, perfect for both newcomers and returning players.
Experience the Lovecraftian horror of The Sinking City in a whole new light. This Unreal Engine 5 remaster brings the game's eerie atmosphere to life with stunning visuals and enhanced features. Dive into Oakmont's mysteries and unravel the city's descent into madness.
The Sinking City is an adventure and investigation game set in an open world inspired by the universe of H.P. Lovecraft, the master of Horror. The half-submerged city of Oakmont is gripped by supernatural forces. You're a private investigator, and you have to uncover the truth of what has possessed the city… and the minds of its inhabitants.